sâmbătă, 7 iunie 2014

Piloti VTM: Horia Gheorghe


Horia Gheorghe - Nascut in anul 1994 debuteaza la varsta de 16 ani in Campionatul National de Indemanare Auto, unde obtine:

● in 2011, la grupa Juniori titlul de Campion National si locul 1 in Clasamentul General;
● in 2012, la grupa Juniori titlul de Campion National si locul 2 in Clasamentul General;
● in 2013, la varsta de 18 ani: - la grupa Avansati clasa 1 titlul de Campion National
- la grupa Modificate 1 titlul de Campion National si locul 1 in Clasamentul General


Declaratia lui Horia pentru Radut Motorsport:

Am aceasta pasiune inspirat fiind de tatal meu, Teodor Gheorghe, campion national la viteza in coasta si indemanare auto. Crescand in acest mediu de mic, inevitabil am prins "microbul" de care nu cred ca voi scapa cat voi trai. Motorsportul reprezinta pentru mine oportunitatea de a face ceea ce mi-am dorit dintotdeauna. Cum spuneam, de mic am fost pasionat de automobilism si am fost alaturi de tatal meu la concursurile la care a participat. Cu timpul, rolurile s-au inversat, tatal meu a devenit spectator, iar eu pilot. Primul meu concurs de indemanare auto a fost un real succes, ocupand locul 1 la grupa "Juniori" si al doilea " Cel mai bun timp al zilei ".


La inceputul anului mi-am propus sa particip in CNVC, dar, din lipsa fondurilor, nu eram sigur daca voi lua startul la prima etapa. Pana la urma visul a devenit realitate, am reusit sa inchiriez masina lui Bogdan Talasman, un Citroen Saxo VTS si astfel am reusit sa debutez in Campionatul National de Viteza in Coasta.


Masina pe care am concurat s-a dovedit a fi mult peste asteptarile mele, deoarece a facut fata cu brio pe traseul de la Ranca, un traseu de peste 5km si panta de 12%. Dat fiind faptul ca nu cunosteam deloc masina eram rezervat, nu aveam pretentii de rezultate deosebite. In momentul in care am facut prima urcare, m-am adaptat imediat si m-am simtit sigur pe mine iar rezultatele s-au vazut treptat, de la o urcare la alta. Asadar, duminica, in ziua concursului am avut un timp de 3:29,567, obtinand locul 1 la N1 si locul 2 la Debutanti si Juniori. Prima etapa s-a incheiat cu prima mea victorie din CNVC, iar targetul propus este sa merg din ce in ce mai bine, sa cunosc masina cat de bine se poate si sa scot tot ce se poate din ea. Nu in ultimul rand, imi doresc sa invat fiecare traseu foarte bine si, cu putin noroc, voi fi prezent la toate etapele din anul acesta.
Ne vedem pe 7-8 iunie la etapa de la Brasov, pana atunci multa bafta tuturor participantilor si sa ne revedem cu bine!

Text redactat de catre:

Ana Radut
PR Manager
Tel. 0722385928

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu